top of page

חבקו את השמש!

עודכן: 10 ביולי 2023


היכונו היכונו! כבכל קיץ, כולנו נחווה מתקפה מתוזמנת ו״אחראית״ נגד השמש, שהרי השמש היא חלק מהטבע והטבע מסוכן כפי שהוא, כי אלוהים לא עושה אפיון צרכי לקוח כמו שצריך. אבל האמת היא שבשקט בשקט, המלחמה ב״חשיפה מסוכנת״ לשמש היא למעשה מהפשעים החמורים שבוצעו כלפי האנושות עד היום.


יצרני ומפיצי תכשירי ״ההגנה״ הפכו את השמש לאויב מס׳ 1. בעת שמכירות התכשירים מסנני הקרינה נסקו לשמיים, גם סרטן המלנומה נסק ב-3000%. למעשה, השמש מגנה מפני מלנומה, רק שנתון זה לא מסייע למכירות. להלן המידע האמין יותר:


- חשיפה טבעית לשמש מורידה את הסיכון לסרטן המלנומה. המעניין הוא, שסוג סרטן זה מופיע בדרך כלל באזורים שמכוסים מהשמש: באזור אברי המין, כפות הרגליים, בית שחי, פה ועוד.


- תזונה פוטונית היא קריטית לבריאותנו. זה ממש חלק מהתזונה שלנו בדיוק כמו שאנחנו אוכלים ושותים. הספקטרום השלם של הקרינה הסולרית בולם הפרעות הקשורות לדלקתיות בגוף ומפחית התקדמות של רוב המחלות הניווניות כולל סוגי סרטן רבים.


- נשים שנמנעות כליל מחשיפה לשמש הן בעלות סיכון הגבוה ב-1000% ללקות בסרטן השד בהשוואה לאלה שנחשפות.

- טרשת נפוצה רווחת במידה הרבה ביותר בחלק הצפוני של כדור הארץ אבל שכיחותה כמעט נעלמת באזורי אקלים שטופי שמש כמו בקו המשווה.


- ייצור ויטמין D הוא אפקט משמעותי אבל משני בחשיבותו, כי קרינת השמש מניעה תהליכים מטבוליים קריטיים כמו הפרשות הורמונים, היצר המיני, לחץ דם, מערכת העיכול, תגובות חיסוניות, איכות השינה והביטוי הגנטי.

- חשיפה לשמש יכולה להגדיל את כמות הסרוטונין במחזור הדם ב-800% ביום אחד, ללא תופעות לוואי. ובחינם - במקום לקחת פרוזאק ודומיו.


- אנשים העובדים בחוץ משיגים חשיפה שנתית לשמש גדולה פי 3 עד 10 פעמים מזו של אנשים העובדים בחלל סגור, ובכל זאת שכיחות המלנומה אצלם נמוכה יותר.


- נשים הנמנעות מחשיפה לשמש מכפילות את הסיכון שלהן ללקות בכל גורמי המוות במהלך 20 שנה בהשוואה לאלה הנחשפות באופן פעיל.


- חשיפה כרונית לשמש קשורה לסיכון מופחת לפתח סרטן מעי, סרטן השד וסרטן הערמונית.


- נשים בספרד שנחשפו לשמש באופן יזום הפחיתו את הסיכון ללקות בשבר בירך ב-91%.


- חשיפה סדירה לקרני UV מובילה להיעלמות כמעט מוחלטת של נזק לדנ״א במקום שבהם הלך להיווצר סרטן העור.

- ישנם 328.7 מקרי מוות הקשורים למחלות שנוצרו בשל חשיפה נמוכה מדי לשמש, על כל מקרה מוות אחד הקשור למחלות שנוצרו בשל חשיפת יתר לשמש.


- קרני UV מאור השמש הן המקור הטבעי והטוב ביותר לוויטמין D. תוספי ויטמין D לבדם אינם תחליף יעיל לחשיפה ראויה לשמש.


- מסנני קרינה כימיים הפרו את האיזון של הטבע, וזו אחת הסיבות לכך שחלה עלייה אדירה בשכיחות המלנומה. עלייה זו ליוותה את העלייה האדירה במכירות של מסנני קרינה במהלך 30 השנים האחרונות.


- נזק לדנ״א מופחת על ידי שיזוף.


המקור לנתונים הללו הם מחקרים רבים שקובצו במקצועיות שלא תסולא בפס על ידי ד״ר עדיאל תל אורן, ד״ר מארק סורנסון וד״ר ויליאם גרנט.


אז מעכשיו נחשפים כמה שיותר? ככלל כן, בתנאי שאתם לא שורפים את העור. לבעלי עור בהיר יותר, כשיש אדמומיות, זה הסימן להיחשף פחות. כל אדם צריך לחוש את עצמו. שכל ישר, לא יותר מזה. מה שבעלי החיים מבינים בצורה אינסטינקטיבית, גם אנחנו יכולים.


חוץ מזה - חבקו את השמש כמה שאתם יכולים, ללא שום מסנני קרינה מסוכנים.

ממליץ לקרוא את הספר: ״חבקו את השמש״, שם תבינו איזו הולכת שולל ובורות מאפיינות את הדעה הרווחת בממסד הרפואי, ומדוע הבורות הזו כדאית לחברות הפארמה. הטבע והשמש הם לא אויב. השמש היא המתנה הכי גדולה שלנו.

bottom of page